äntligen är det över och jag kan börja njuta av semestern!

Nu är det över, alltihoppa. Tentan är skriven och jag kan äntligen slappna av. Det är först nu man märker hur mycket man spänt sig, herregud! Vad betyder ordet koppla av liksom? Tentan kändes ganska bra i alla fall. Svarade på det mesta. Om det var rätt eller fel svar vet jag inte :P men de är skrivna i alla fall. Nu är det bara att hålla tummarna tills resultatet kommer, om 10 arbetsdagar! Ska njuta av semestern fram tills dess. Vi börjar ju skolan sen den 30:e. Lite sommarlov är jag värd i alla fall! :D Linda, jag och Niko belönade oss själva med lite shopping efter tentan, det är man ALLTID värd ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0